SUSHI 123 EINDHOVEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 965 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi 123 Eindhoven. Meer weten? Ontdek meer

4 jun 2026 om 17:14 Altijd lekker eten! En snel geleverd.
30 mei 2026 om 19:42 Lekker
26 mei 2026 om 20:56 smaakte goed en precies op tijd gebracht
24 mei 2026 om 19:13 Lekker eten, vriendelijk personeel
9 mei 2026 om 21:22 het eten smaakte prima, jammer dat het wederom bijna 2 uur duurde voordat de bestelling er was. we dachten de vorige keer dat dit een incident was.
30 apr 2026 om 18:34 Vriendelijk
27 apr 2026 om 17:42 Sushi was good, but delivery took way too longer than expected.
29 mrt 2026 om 20:29 Het was heerlijk alleen jammer dat de yakitori een beetje koud was.
29 mrt 2026 om 19:38 Bijna 2 uur moeten wachten op mijn bestelling. Een uur langer dan aangegeven.
28 mrt 2026 om 20:36 Lekker, maar we misten de stokjes, soja saus, wasabi en gember…